SMI slaagt erin haar voorraden zo efficiënt mogelijk te beheren wat zorgt voor een ononderbroken productiestroom

Inhoud:

SMI is een toonaangevende leverancier van besturingssystemen voor verschillende omgevingen, waaronder schepen, vliegtuigen, maritieme energie en landtransport. Met een uitstekende reputatie op het gebied van betrouwbaarheid en meer dan 10.000 installaties zonder storingen, is SMI de voorkeur voor onderdelen voor de Britse Royal Navy en andere sectoren.

Priority werd ingeschakeld door SMI om een oplossing te vinden voor hun productiebeheersproblemen. Het bestaande systeem was niet in staat om de stijgende productievolumes bij te houden en daarom was er een behoefte aan een betere manier van productiebeheer.

Tags:

"Het gebruik van het systeem is sterk toegenomen
en het aantal gebruikers is meer dan verdubbeld."
- Keith Wells, CEO van SMI

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Praesent euismod quis ipsum vel sodales. Maecenas bibendum tellus in aliquet molestie. Integer augue massa, feugiat ac quam sed, iaculis accumsan justo.

Uitdaging

Door de versnelde groei van het bedrijf zocht Keith Wells, CEO van SMl, een betere manier om de productieactiviteiten te beheren, omdat de bestaande systemen de toenemende volumes niet aankonden. Bestaande systemen boden ook niet de specifieke functionaliteit die nodig was om klanten te ondersteunen, processen te moderniseren en nieuwe efficiëntieslagen te ontwikkelen.

Oplossing

5 oplossingen werden in detail bekeken om tot een shortlist van 2 te komen. Nadat de demo's van de leveranciers waren afgerond, koos SMI voor Priority.
Medatech, erkend Priority-partner, implementeerde een complete Priority-oplossing. De oplossing omvatte alle gebieden van SMI's bedrijf en integreerde hun afdelingen in één enkele database. De oplossing bestond uit de volledige Manufacturing suite, inclusief geïntegreerde CRM en Financiële modules. De module Projectbeheer werd ook toegevoegd om de projectgebaseerde processen en functionaliteit te leveren die SMI nodig had om haar werk met klanten uit de defensiesector te ondersteunen.

Resultaat

  • Meer systeemgebruikers - SMl maakt steeds meer gebruik van het systeem en het aantal systeemgebruikers is meer dan verdubbeld.
  • Aangepaste functionaliteit - vereist om de unieke behoeften van SMl's marktsegmenten te ondersteunen, wat stroomlijning van processen mogelijk maakt en dus kosten helpt te besparen.
  • Integratie in één database - de oplossing omvatte alle bedrijfsgebieden van SMl en integreerde hun afdelingen in één enkele database.
  • Volledig productiepakket - geïntegreerde CRM- en financiële modules.
  • Projectmanagement module - toegevoegd om de projectgebaseerde processen en functionaliteit te leveren die SMI nodig had om haar werk met klanten in de defensiesector te ondersteunen.
  • SMI zag de voordelen van regelmatige upgrades en tekende voor geprogrammeerde upgrades op jaarbasis, zodat de organisatie voorop kon blijven lopen op technologisch gebied.
TERUG NAAR HET OVERZICHT