M-Soft klanten kunnen met al hun vragen terecht bij onze helpdesk.
Maak uw Xpert support ticket aan of contacteer onze helpdesk via +32 / 11 440 780
M-Soft klanten kunnen met al hun vragen terecht bij onze helpdesk.
Maak uw Xpert support ticket aan of contacteer onze helpdesk via +32 / 11 440 780
Maak gebruik van het online ticketingplatform Priority Xpert waar u 24/7 al uw vragen, en opmerkingen kunt registreren. Na registratie wordt er automatisch een ticket gecreëerd en krijgt u een opvolgnummer toegewezen. Op die manier wordt de verdere communicatie vergemakkelijkt en beschikt u meteen over alle details met betrekking tot uw eigen ticket.
M-Soft knowledge Base: 24/24, 7/7
De M-Soft Knowledge Base is online beschikbaar en raadpleegbaar waar en wanneer u wilt. Deze steeds groeiende kennisbank bevat elke informatie i.v.m. M-Soft-software:
Benieuwd naar wat er nieuw is? Lees meer over onze nieuwste functionaliteiten, verbeteringen en updates,
ontworpen om uw workflow te optimaliseren en uw bedrijfsresultaten te verbeteren.