Aangepaste automatisering voor een efficiëntere bedrijfsvoering
Priority V22.0 introduceert nieuwe aanpassingsmogelijkheden met een speciaal "System Onboarding Survey", waardoor automatische systeemconfiguratie mogelijk is op basis van de behoeften van de organisatie. Hierdoor worden op maat gemaakte, op de industrie afgestemde oplossingensuites met intelligente zakelijke leeroplossingen geleverd.
Priority V22.0 biedt ook nieuwe personaliseringshulpmiddelen om de gebruikerservaring te verbeteren en een unieke werkomgeving te creëren op basis van best practices uit de sector en de persoonlijke voorkeuren van gebruikers. De functies omvatten AI-aanbevelingen voor het automatiseren van persoonlijke workflows, weergaven en snelkoppelingen op basis van terugkerende werkpatronen, om taken en activiteiten te vereenvoudigen.
Een extra nieuwe functie is de automatiseringhub die een ingebedde RPA bevat en intelligente workflows mogelijk maakt, zoals het automatiseren van repetitieve taken, het instellen van autofill regels en macro-activiteiten over verschillende formulieren, om betere prestatie te leveren door operationele kosten te verlagen, menselijke fouten te elimineren en de productiviteit en tevredenheid van medewerkers te verbeteren.
Priority V22.0 bevat voortdurende verbeteringen aan verschillende modules, zoals nieuwe functies in logistiek, WMS en financiële modules, waaronder een nieuwe gebruikerservaring voor gedeeltelijke reconciliaties en uitbreiding van de Revenue Recognition en Payments modules.
Keren Sherer-Taiber, VP Product Management bij Priority:
"Priority's V22.0 is ons innovatieve antwoord op de groeiende behoefte van onze klanten aan flexibele, aanpasbare en geautomatiseerde bedrijfsprocessen. Het doel is om om de efficiëntie en productiviteit van bedrijven te verhogen en hen in staat te stellen mee te blijven met het continu veranderende economische landschap en een concurrentievoordeel te behouden."